Saturday, July 4, 2009

Batu Gunung Berapi / Batu energy

Pernah dengar tak batu gunung berapi? or batu energy? saya dah lama dengar tp x percaya sangat. tp sejak diperkenalkan oleh bapa mentua saya sendiri dan menggunakannya, baru saya dapat membuktikan kebenaran fakta2 yang diperkatakan. batu tu dapat membantu melancarkan edaran darah dan menyebabkan rasa tidak letih. kalau sakit di badan, minum je air batu energy dan letak batu pada tempat yang sakit. insayaallah sakit tersebut hilang.

kat bawah ni saya dah list down fakta2 mengenai batu tersebut. so sesiapa yang berminat nak beli batu tersebut boleh la emel pada saya (jalak12332@yahoo.com) atau telefon saya 012-6941147.

so let check out about batu tersebut.

BATU GUNUNG BERAPI / BATU ENERGY

1. Apakah itu Batu Gunung Berapi / Batu Energy?
Ia adalah batu semulajadi dari alam yang mempunyai gelombang tenaga yang membantu untuk memulihkan pelbagai penyakit ( dengan izin ALLAH). Batu ini bukan ubat tetapi tenaganya mampu menambahkan keseimbangan aura pada badan dan air.

2. Apakah khasiat Batu Gunung Berapi / Batu Energy?
· Mengawal Sisa Toksin Dalam Badan
· Memperkuatkan Sistem Kekebalan/Kekuatan Tubuh
· Mengaktifkan Molekul Air Di Dalam Tubuh Badan
· Menambah Kadar Oksigen Dalam Darah
· Mengawal Rediasi Yang Bahaya
· Memberi Tenaga Semulajadi Atau Menggantikan Tenaga Yang Telah Hilang
· Menambah Kualiti Sistem Pernafasan
· Mengawal Ph Asid Dalam Usus
· Mengurangkan Rasa Sakit[Otot/Sendi]
· Perawatan Kecantikan Anti Pernuaan[Jerawat/Jeragat]
· Menambah Kualiti Kesihatan
· Mempercepatkan Peyembuhan/Pembaikan Sel-Sel Rosak[Luka]
· Meneutral Dan Menyimbangkan Ph Tubuh
· Membantu Mengawal Suhu Badan
· Tidur Lebih Selesa Dan Nyenyak
· Menambah Kesegaran Tubuh.Udara Dan Air
· Dapat Mengawal Selsema Dan Tabiat Bersin
· Mengatasi Ganguan Migrain
· Mengawal Gula & Garam Dlm Darah
· Mengatasi Lendir/Kahak
· Meningkatkan Tenaga Tubuh
· Mengurangkan Keracunan Dalam Darah
· Mengatasi Imsomia
· Mengawal Suhu Badan
· Menambah Kestabilan Aura .Anda Dapat Menghasilkan : Mandian Aura,Air Minum Aura,Persolekan Aura,Minyak Wangian Aura,Urutan Aura Dan Makanan Energy Untuk Sekeluarga.

3. Cara Penggunaan
Pakai pada badan dan minum serta mandi dengan air yang dicas dengan batu Batu Gunung Berapi / Batu Energy pada setiap hari jika anda ingin kesan AURA yang maksima. Cas boleh dilakukan dengan meletakkan batu ini di bahagian tepi bekas air , jarak tidak kurang dari 1 inci.masa cas 15 minit atau lebih.

Cas boleh dibuat pada minyak wangi (aroma terapi), air (air aura), makanan (food energy), minyak urutan ( urutan badan).


4. Tindakbalas
Kali pertama menggunakan Batu Gunung Berapi / Batu Energy,sesetengah tubuh badan mungkin akan merasakan pergerakan darah atau mengantuk atau kepala berasa berat mengikut sistem tubuh badan/penyakit di tubuh anda, ini adalah tanda-tanda energy stone gunung berapi ini sedang bekerja melalui aruhan tenaga ke sel terhadap tubuh anda. Ini adalah kesan yang normal. jika dirasa kurang selesa tanggalkan kalung beberapa saat dan anda perlu minum air yang dicas dengan batu tersebut,setelah satu jam anda perlu memakainya kembali,bagi menyimbangkan aura tersebut dengan tubuh badan anda.tenaga gelombang batu gunung berapi adalah terapi, jadi anda disarankan terus-menerus memakainya,jika tidak menggunakannya maka anda tidak akan mendapat kesan yang maksimum dari energy stone.sekiranya anda tidak memakainya,anda boleh minum dan mandi dengan air yang dicas.

5. Tanda-tanda penyembuhan pada pengguna
· Najis Anda Berbau Dan Berwarna Gelap[Permakanan Tidak Seimbang]
· Anda Akan Selalu Mengeluarkan Angin-Belahak/Kentut
· Anda Akan Terasa Selesa Dan Bertenaga
· Anda Akan Selalu Terasa Dahaga
· Suasana Tidur Akan Lebih Selesa
· Mood Anda Selepas Bangun Tidur Akan Terasa Tenang & Ceria
· Badan Anda Akan Lebih Seimbang
· Nafsu Makan Akan Berubah
· Anda Mungkin Akan Kerap Membuang Air Besar{Sementara}
· Tidak Cepat keletihan

6. Cara Penjagaan
Tanggalkan kalung serta cincin ketika mandi [bagi mengelak daripada kehilangan Energy] dan jangan biarkan lebih 6 bulan dalam air mengalir. Kalau anda meminjamkan pada orang lain anda perlu mencuci dengan air yg mengalir.

2 comments: